vrijdag 27 februari 2009

Mark van Bommel: 'Ik beëindig carrière bij PSV'

Voetballer Mark van Bommel twijfelt over zijn toekomst. Kiest hij voor een langer verblijf bij Bayern München of keert hij deze zomer terug naar PSV? „Ik beëindig mijn carrière bij PSV. Dat staat wel vast”, zegt de international vrijdag in de Abendzeitung van München.

Het besluit om zijn voetballoopbaan in Eindhoven af te sluiten, nam hij al in 2005, toen hij PSV verliet voor Barcelona „Ik heb dat toen afgesproken met
mensen van de club. Nu heb ik een aanbod van PSV om deze zomer al terug te komen. Ik weet nog niet of ik het nu aanneem of over twee of drie jaar terugga.”
Want Van Bommel is ineens ook weer belangrijk voor de Duitse landskampioen. Woensdag was de 31-jarige middenvelder de aanvoerder in de met 5-0
gewonnen Champions League-wedstrijd tegen Sporting Lissabon. Hij kan voor een jaar bijtekenen bij Bayern.

Mark van Bommel

Juist dat is het probleem. Ik heb het aanbod in beraad en neem er de tijd voor,zegt hij verder in de avondkrant.
In het korte interview rept Van Bommel niet over de belangstelling van Schalke 04. Eerder deze maand bevestigde de voetballer de interesse van de Duitse
club uit Gelsenkirchen en het contact met de Nederlandse trainer Fred Rutten.

Bron Dagblad De Limburger

Geen opmerkingen: